*Let op: het betreft een webshop, geen winkel waar je kan komen kijken.*

Wellicht staat je vraag hieronder. Is dat niet het geval, of heb je een klacht, kan je  contact opnemen via info@stonebar.nl. We zullen je mail zo snel mogelijk in behandeling nemen. 

Veel gestelde vragen:

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil nog wat toevoegen, kan dat?
Dat kan! Stuur ons een mailtje. Als je pakket nog niet verzonden is, zorgen wij ervoor dat je geen dubbele verzendkosten betaald. 

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?
Dat kan! Kies bij de laatste stap in je bestelproces 'Gratis ophalen in Eerbeek'.

Kan ik mijn bestelling als cadeautje verzenden?
Zeker! Laat in het opmerkingen veld achter dat het om een cadeau gaat en wat er op het kaartje  moet. Let op: het is een klein kaartje. Er kan bijvoorbeeld op: "Gefeliciteerd met ... , liefs .... 
PS. Direct verzenden naar de ontvanger kan ook, pas dan het verzend adres aan.


Mijn stenen zien er anders uit dan op de foto, hoe kan dat?

Stenen zijn producten uit de natuur, elke steen is dus uniek. 

Ik zoek een bepaalde steen, maar die zie ik niet in de webshop, kan jij me helpen?

Yes, we can. Laat het ons weten en wellicht kunnen we de betreffende steen voor je inkopen. 

Het artikel dat ik graag wil, staat op 'uitverkocht'. Komt het nog opnieuw binnen?
Stuur ons een mailtje en we kunnen voor je kijken of en wanneer het artikel opnieuw binnen komt.